O mně
Vzdělání
KARLOVA UNIVERZITA PRAHA, PEDAGOGICKÁ FAKULTA , UČITELSTVÍ PRO 1.ST.ZŠ
UNIVERZITA
HRADEC KRÁLOVÉ, PEDAGOGICKÁ FAKULTA, STUDIUM SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY
PEDAGOGICKÁ
ŠKOLA NOVÁ PAKA, UČITELSTVÍ
- Certifikáty
- EEG BIOFEEDBACK INSTITUT PRAHA, CERTIFIKÁT K POUŽÍVÁNÍ METODY V PEDAGOGICKO-PSYCHOLOGICKÉ PRAXI
- EEG BIOFEEDBACK-SUPERVIZE
- EEG BIOFEEDBACK INSTITUT PRVNÍHO STUPNĚ
- EEG BIOFEDBACK INSTITUT DRUHÉHO STUPNĚ
- EEG BIOFEEDBACK INSTITUT ALFA TRÉNINK
- POČÍTAČOVÁ GRAFIKA A DIGITÁLNÍ FOTOGRAFIE, DOSAŽENÍ UŽIVATELSKÝCH ICT ZNALOSTÍ A DOVEDNOSTÍ
- CERTIFIED EFT PRACTITIONER- MEZINÁRODNÍ - AKREDITOVANÝ CERTIFIKÁT AAMET ASSOCIATION
- CERTIFIKÁT ODBORNÉHO PORADCE PRO MĚŘENÍ SPT SUPERTRONIKEM
KURZY, DIPLOMY, SEMINÁŘE, ŠKOLENÍ
- SOUKROMÁ
PRAXE POD VEDENÍM MGR. STANISLAVY
EMMERLINGOVÉ
- EFT
- RANÁ TRAUMATA A JEJICH VLIV NA VÝVOJ OSOBNOSTI
- PRÁCE
S EMOCEMI
- CELOSTNÍ
PŘÍSTUP K ŘEŠENÍ LMD - ADHD, SPU
- ZÁKLADY
VZDĚLÁVACÍ KINEZIOLOGIE
- CELOSTNÍ
PŘÍSTUP K ŘEŠENÍ LEHKÝCH MOZKOVÝCH DYSFUNKCÍ ANEB CO VÍME A NEVÍME O ADHD
- VÝCHOVNÉ
PORADENSTVÍ
- SPECIFICKÉ
PORUCHY UČENÍ A CHOVÁNÍ
- REEDUKACE
VÝVOJOVÝCH PORUCH UČENÍ
- DYSPRAXIE
- GRAFOMOTORICKÉ
OBTÍŽE A DYSGRAFIE
- ČTENÍ
BEZ NESMYSLŮ
- VYUŽITÍ
RELAXAČNÍCH TECHNIK VE ŠKOLNÍ PRAXI
- MOTIVACE
HROU VE VÝUCE
- PREVENCE
SYNDROMU VYHOŘENÍ
- ŠKOLNÍ
NÁSILÍ
- STRAREGIE
VYŠETŘOVÁNÍ ŠIKANY
- DÍTĚ
V ZÁTĚŽOVÝCH ŽIVOTNÍCH SITUACÍCH
- RIZIKOVÉ
SITUACE VE VÝCHOVĚ
- PREVENTIVNÍ
LOGOPEDICKÁ CVIČENÍ V PRAXI
- ZÁKLADY
ANGLICKÉHO JAZYKA
- NÁMĚTY
PRO VÝCHOVY (VV, PČ, TV, HV)
- DIAGNOSTIKA A MĚŘENÍ EAV